Het is nu 23 april 2024 - 20:24

Aan-en afmelden

Onze documenten zijn opgeslagen in onze Google-Drive. Om deze te kunnen lezen heb je rechten nodig. Indien je op een link klikt, en u hebt geen toegang, vraag deze dan aan via de link. U krijgt dan zo snel mogelijk de aan u toegewezen rechten. Afhankelijk van uw functie binnen onze club, hebt u schrijf of leesrechten. Toegang tot de Google-Drive lukt niet met elk e-mail adres. Gebruik bij voorkeur een 'gmail' e-mail adres. Indien je vragen hebt, bel, mail of whatsapp Bob gerust. Ik zit niet constant achter mijn computer en lees niet altijd direct mijn berichten, maar ik antwoord u zo snel mogelijk.

Door in te loggen verklaart u zich akkoord met de Privacy verklaringvan Duikclub Triton vzw.
De volledige verklaring is te dowloaden via deze link
Indien u niet akkoord bent, gelieve uw bezwaren melden via dit formulier.

Members only

GEZOCHT

We zijn nog steeds op zoek naar VEILIGHEID AAN KANT voor het zwembad. Info bij Bob.

LEDEN AAN HET WOORD

Lees de ervaringen van onze nieuwe leden, klik door naar d clubinfo!

FLESVULLEN

kan je vanaf 16 oktober enkel op maandag.

VULLERS GEZOCHT

Wil jij graag het materiaalteam helpen en af en toe een flesje vullen, laat het dan weten aan het materiaalteam!!