Het is nu 25 april 2024 - 19:51

Hey!

Wist je dat je Duikclub Triton Kapellen het hele jaar door financieel kan blijven steunen wanneer je online shopt? En dat zonder dat het jou ook maar één cent extra kost hé. Gewoon door eerst via www.trooper.be/tritonkapellen te passeren en daar door te klikken naar één van de meer dan 100 webshops die Duikclub Triton met veel plezier een stukje van jou aankoopbedrag schenken.

Nog even de stapjes uitleggen:

stap 1: ga naar www.trooper.be/tritonkapellen

stap 2: zoek de webshop waarbij je wilt shoppen

stap 3: laat even je gegevens na in de pop-up als je wilt weten hoeveel jou aankoop Duikclub Triton zal opleveren en shop daarna zoals gewoonlijk. Het kost je niets meer.

Stap 4: de webshop steunt Duikclub Triton met een procentje van jou aankoop

De aangesloten webshops zijn trouwens niet van de minste: bol.com, booking.com, JBC, Krëfel, Torfs, ... en nog zo'n 1000 andere shops. Neem maar eens een kijkje op www.trooper.be/tritonkapellen

Groetjes, en alvast bedankt voor uw steun!

Duikclub Triton Kapellen

PS: vertel dit gerust verder aan vrienden en familie, Duikclub Triton kan de steun goed gebruiken!